Slik sender du melding til banken i mobilbanken

Visste du at du kan sende melding direkte til oss i mobilbanken? Denne kommunikasjonsmåten er både enkel og sikker. Du kan til og med sende dokumenter og bilder!

 

Slik gjør du det i mobilbanken:

1. Åpne stbank-appen (mobilbanken)
Har du ikke stbank-appen kan du laste den ned her: 

app store  google play 

2. Trykk på bjellen «Aktiviteter» nederst på skjermen

3. Velg «Meldinger»

4. Trykk deretter på «Ny melding» oppe i høyre hjørne

5. Fyll inn «Overskrift», «Emne», «Mottaker» og velg om meldingen skal være privat eller ikke.

6. Trykk «Ok».

7. Skriv hva det gjelder og trykk på den gule knappen til høyre for å sende meldingen. Skal du legge til bilder eller dokumenter, trykk på knappen med binders til venstre.

 

Så vil du få svar så raskt som mulig innenfor våre åpningstider 😀

Viktig! Husk å skru på push varsling slik at du får beskjed når vi svarer deg. Dette gjør du ved å trykke på "Meny" --> "Produkter og tjenester" --> "Push varsling" --> Legg til "Melding fra banken".

 

Meldingsfunksjonen finnes også i nettbanken under menyen, som du finner ved å trykke på knappen øverst i høyre hjørnet.

Steg 2

Steg 3

Steg 4

Steg 5

Steg 6

Steg 7

Vi setter pris på at du hjelper oss å kommunisere sikkert

Takk for at du tar i bruk meldinger i mobilbanken, som er en sikker kommunikasjons måte 💛 Ønsker du å snakke med oss om noe som gjelder dine personopplysninger oppfordre vi spesielt til å bruke meldingsfunksjonen i mobilbanken eller ringe oss. Dette for å sikre at din opplysninger ikke havner på avveie.